Zoom Logo

LitAOH JH 19-20 - The Hunchback of Notre Dame #1 - Shared screen with speaker view
Patrick
13:27
resume time itself
Nikhil
13:27
PINEAPPLE
Jack
13:33
2020
Trevor
13:42
yay!
Kylar
13:54
ok
Jack
14:10
ordered
Nikhil
14:11
my eyesight is not 2020 its 2019
Karina
14:24
yas
Trevor
14:25
yes
Kylar
14:28
it's online
Nikhil
14:32
I HAVE COPY
Karina
14:33
sure
Patrick
14:39
ok
Henry
14:39
I may not be able to participate because my laptop is crashing every 5-10 minutes.
Patrick
14:57
i have that one
Trevor
15:02
yeah that's mine
Kylar
15:05
I have it on my mom's i-pad
Kylar
15:20
I think it's the same
Nikhil
15:22
I HAVE COPY
Kylar
15:31
I can show you
Kylar
15:35
It has the same cover
Karina
21:30
ok, I'm back - Zoom booted me
Karina
21:50
acccckkkkk
Nikhil
21:52
sonnet 116
Karina
21:58
gulp
Karina
22:06
gulp
Nikhil
22:07
monday
Kylar
22:08
lemme guess, It's probably a sonnet
Nikhil
22:20
and its 116th
Karina
22:27
Yeah, I got the email
Trevor
22:34
yeah I already printed it out
Karina
22:38
ok
Nikhil
22:39
I dont
Karina
22:47
brb
Nikhil
22:50
sorry ;(
Nikhil
23:01
:'(
Trevor
23:22
success?
Nikhil
23:27
^
Kylar
23:31
success
Patrick
23:32
um
Nikhil
23:39
oh heck no
Nikhil
23:44
shoot
Kylar
23:44
It started with a dream right
Patrick
23:46
kinda-ish no thanks
Kylar
23:51
with the cloud
Nikhil
23:52
vision
Kylar
23:52
no
Kylar
23:58
opportunity?
Nikhil
24:01
^
Kylar
24:01
I forgot the name
Trevor
24:05
yeah
Nikhil
24:09
me
Patrick
24:09
yes
Nikhil
24:10
me
Nikhil
24:11
me
Karina
24:11
I still have them memorized
Nikhil
24:15
yes
Kylar
24:18
uuuuuh
Trevor
24:22
10 pushups?
Nikhil
24:33
on video
Nikhil
24:40
I accept
Karina
24:45
success
Kylar
24:50
Actually I think I remember sucess
Nikhil
24:50
^
Kylar
24:53
kinda sorta
Kylar
25:26
plan
Kylar
25:35
fear
Kylar
25:37
not care
Nikhil
25:39
fear
Nikhil
25:47
push ups
Nikhil
25:50
push ups
Trevor
25:50
if simply
Nikhil
25:52
push ups
Karina
26:18
right
Kylar
26:24
"you besige and beset it, you'll get it" is the last line
Patrick
26:32
done
Karina
26:37
me
Patrick
26:39
Not at all
Nikhil
26:39
PUSH UPS
Nikhil
26:46
C'mon
Patrick
26:47
ill do sit ups
Nikhil
26:49
do it
Patrick
26:59
oh right
Kylar
27:00
it starts with dream, then cloud, then battle, then "swords shocked upon shields"
Patrick
27:02
that
Patrick
27:13
craven a
Jack
27:16
lo
Kylar
27:17
ooooooh yeah
Jack
27:18
l
Jack
27:31
haha craven s voice
Nikhil
27:35
owww that craven voice that hurts
Patrick
27:35
brb
Karina
27:36
lol
Trevor
27:42
nice
Kylar
27:45
noice
Nikhil
27:50
ok i have to do push ups
Karina
27:53
lol
Nikhil
27:55
wait brb
Karina
28:00
ha ha
Patrick
28:04
im back
Jack
28:20
no
Patrick
28:21
i don't think so
Trevor
28:22
no
Karina
28:24
no rea;;y
Nikhil
28:26
nope
Kylar
28:27
no, maybe once
Karina
28:31
no
Nikhil
28:46
I men i hve done many shakespear plays but not poetry
Henry
28:48
nope
Wyatt
28:54
not that I know of
Karina
29:02
uh oh
Kylar
29:09
is it in old english
Nikhil
29:26
I did the push ups
Karina
29:32
oh gosh
Karina
29:36
gulp
Nikhil
29:37
yes
Patrick
29:38
ok
Nikhil
29:52
oh no THE SHAKESPEARE BEGINS
Trevor
29:55
haha
Kylar
29:58
lol
Nikhil
30:02
yeah ik
Nikhil
30:17
that was what I was thinking
Trevor
30:52
yup
Karina
30:55
ok
Nikhil
31:26
no sogs
Nikhil
31:31
no dogs
Patrick
31:40
mm hmm
Jack
31:41
santa clauses?
Nikhil
31:58
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh
Nikhil
32:02
hahhahahaha'
Nikhil
32:19
A cinnamon?
Trevor
32:42
aren't we also going to underline words we don't know?
Nikhil
32:55
so jot down a Cinnamon?
Trevor
32:56
okay
Trevor
33:31
yup
Patrick
33:32
yea
Kylar
33:35
yeah
Henry
33:51
yeap
Karina
33:51
yep
Wyatt
33:53
yep
Kylar
33:55
also it's hard to wrap my mind around the number of poems Shakespeare wrote
Nikhil
34:05
ambye
Trevor
34:26
yes
Patrick
34:26
yeah
Kylar
34:30
yes
Nikhil
35:42
-3
Kylar
35:43
-3
Kylar
35:48
lol
Jack
35:51
3
Trevor
35:51
2
Nikhil
35:52
ahahaha
Henry
35:54
1
Wyatt
35:56
1
Patrick
35:56
-3.7
Karina
35:58
1-2ish
Wyatt
36:01
3
Nikhil
36:03
yes
Jack
36:05
yes
Trevor
36:05
sure
Kylar
36:05
yes please
Nikhil
36:06
please
Karina
36:08
sure
Nikhil
37:02
aaaaa
Nikhil
37:17
oops
Nikhil
38:15
this is the first thing that came to my mind
Nikhil
38:18
oops
Henry
39:15
Love is unstoppable?
Karina
39:21
Love is as strong and solid as stone.
Jack
39:22
LOVe is everlasting
Trevor
39:22
is this defining love
Wyatt
39:26
something to do with love
Patrick
39:36
something about love, and it's complexities.
Nikhil
39:36
love is something
Nikhil
39:39
idk
Patrick
41:06
romantic
Trevor
41:09
^
Karina
41:10
idk
Henry
41:27
I’m guessing romantic
Nikhil
41:37
maybe falling in love with the idea of fallng in love??
Nikhil
41:43
and romantic
Kylar
41:46
romantic
Wyatt
41:49
romantic
Karina
42:01
no
Nikhil
42:02
umm
Jack
42:05
no
Kylar
42:09
no...?
Trevor
42:13
miracle worker
Jack
42:16
miracle
Karina
42:17
miracle worker
Nikhil
42:17
the miracle workde
Trevor
42:39
but that wasn't really love
Henry
44:43
hmm
Henry
44:51
idk
Karina
44:52
donr
Kylar
44:57
looks good to me
Jack
45:08
dobe
Karina
45:28
but ther is a comma there
Trevor
45:47
star?
Karina
45:48
the star
Nikhil
45:54
star
Trevor
46:32
yeah
Karina
46:37
yup
Karina
46:41
ok
Patrick
47:01
ooh ok
Jack
47:03
errmmmmm
Jack
47:16
ok'
Trevor
47:20
I am not usually their on friday
Nikhil
47:25
cant on Friday sorry
Jack
47:31
friday
Wyatt
47:35
I will only be hear on Friday then I will be gone for several classes
Kylar
47:38
I'll do friday
Kylar
47:48
I can't on monday
Wyatt
47:48
so i’ll try to do friday
Karina
47:57
friday
Karina
48:10
i'll try at least
Henry
48:21
I’ll take the later date
Karina
48:42
I might not be here on Wednesday
Trevor
48:48
Monday
Patrick
48:51
monday
Nikhil
48:54
mooonday''
Henry
48:58
I’ll take the later date
Karina
48:59
yup
Karina
49:05
Bye!
Karina
49:11
squash
Kylar
49:11
bye!!!!!!!!!!!
Karina
49:18
oooooookkk
Trevor
49:20
okay
Trevor
49:22
bye!!!
Karina
49:24
BYe!
Karina
49:25
:)
Henry
49:30
bye