Zoom Logo

Tampereen Yliopisto 8.4.2020 - Shared screen with speaker view
Minna Koskimäki
01:23:52
Minulla ei ole yhtään backgroundia, mistä niitä löytää...
MillaKinnunen
01:27:23
Minulla ei esim. Mac koneella ole tarjolla yhtään backgroundia - ilmeisesti kone/selain tms. riippuvainen
Jyke Savia
01:29:24
Kieli muuttuu hitaasti. Nämä nauhoitetaan vaikka nauhoilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä :)
Eeva-Riikka Kaarne
01:30:32
Laitatteko mikit mutelle :-)
Rina Sirén
01:34:09
Mitä sulle kuuluu, ihan oikeasti?
Anja
01:41:38
Ei kerennyt juttelemaan tarpeeksi … :)
Kaisu Mälkki
01:42:02
Hei, olen kahdella laitteella tässä zoomissa, ja en huomannut toista poistaa ennen breakoutien jakamista, eli jos joku oli parina sen mun alternative persoonan kanssa enkä liittynyt keskusteluun, pahoitteluni!
Sari Tappura
01:43:54
9-10
Katariina Mustakallio
01:43:55
8
Erja Sipilä
01:43:58
8
Sari Fröjd
01:43:58
6
Stina Boedeker
01:43:59
9
Iida Kalakoski Ihmettelijät
01:44:00
7
Anneli
01:44:01
7
Matti Rintala
01:44:02
8
Cornelia
01:44:02
8
maria.ruokonen@tuni.fi
01:44:02
9
Arri Priimägi
01:44:03
9
Kati Valtonen
01:44:03
7
Heli Tiitinen
01:44:03
8
Pasi Häkkinen
01:44:03
7
hagsuv
01:44:04
7
Elisa Sinikallio
01:44:04
6
Jouni Keskinen
01:44:04
8
Tarja Kinnunen
01:44:04
10
MillaKinnunen
01:44:04
8
Päivi Hautaviita
01:44:04
10
Päivi Lehto
01:44:04
9
Alpo Värri (SFS)
01:44:04
6
Janette Hinkka
01:44:04
9
Emmi Rämö
01:44:05
7
Sanna
01:44:05
7
eilap
01:44:05
9
Erika Kallionpää
01:44:05
7
Tuomo Liimatainen
01:44:05
6
Pirjo Litmanen
01:44:06
8
Miina Yliluoma
01:44:06
6
Lotta Abendstein
01:44:06
8
Leena Köppä
01:44:06
10-
Rosi Enroos
01:44:06
9
Anja
01:44:06
9
MJ
01:44:06
6
Heini H
01:44:06
9
Sari Himanen
01:44:06
8
Päivi Majaranta
01:44:06
6
Kirsi Pulkkinen
01:44:06
7
Raili S
01:44:07
9
Mirka G
01:44:07
9
Tanja Helle TAU
01:44:07
9
Sara Selänne / TAU
01:44:07
10
Eeva Liikanen
01:44:07
10
Esa Hakala
01:44:07
9
Ville Nevalainen
01:44:07
6
Sisko Mällinen
01:44:08
10
lahteen3
01:44:08
9
Anne Mäenpää
01:44:08
8
Riikka Riihimies
01:44:08
8
Nillo Adlin
01:44:08
10
mm68062
01:44:08
10
Hannastiina Ruismäki
01:44:08
7
Tanja Heikkilä
01:44:08
6
Mari Laaksonen
01:44:09
8
Ville Erkkilä
01:44:09
8
skjuhe
01:44:09
9
Merja Toivonen
01:44:10
9
Karita Katto
01:44:10
9
Helena Vatanen
01:44:10
9
siviaalto
01:44:10
10
Laura Salkonen
01:44:10
8
Eija Lehtonen
01:44:10
7
Minna Koskimäki
01:44:10
8
Susanne Tuuri
01:44:10
7
Johanna Järvelin-Suomela
01:44:11
10
Kristiina E-P
01:44:11
7
Suvi Junes
01:44:11
7
Piia Jokiranta
01:44:12
7
Kaisa Haverinen
01:44:14
8
Mirja Kolehmainen
01:44:14
9
spmatu
01:44:16
7
MattiP
01:44:17
7
Anniina Halonen
01:44:17
9
Anu Viljanmaa
01:44:18
7
Kaisu Mälkki
01:44:19
7
kristina
01:44:40
8
Sari
01:44:48
Ja tämän voisi toteuttaa kyselytyökalulla, niin saisi hyvän yhteenvedon!
Matti Rintala
01:44:59
Sama tuli itselle mieleen.
Rosi Enroos
01:45:10
minkä kokoisia ryhmiä tällä voi tehdä?
Rosi Enroos
01:45:29
Kiitos! :)
Matti Rintala
01:46:00
Ja koko kokouksen osalta yliopiston lisenssi sallii max. 300 ihmisen Zoom-tapaamiset. Kuulemma jos tarvitsee enemmän, niin IT-helpdeskistä saa.
Pasi Häkkinen
01:46:39
500 on tällä hetkellä maksimi
Pasi Häkkinen
01:47:27
siis erikseen IT-helpparista pyytämällä
Mirja Kolehmainen
01:48:32
Olen Zoomissa laittanut randomilla englannin opiskelijoita ryhmiin ja vaihtanut opiskelijan toiseen ryhmään, jos olen huomannut, että joku onkin yksin. Yksin, koska kaikki eivät olekaan läsnä vaikka ovat aluksi kirjautuneet mukaan.
Matti Rintala
01:50:55
Jep, näennäinen läsnäolo tahtoo vähään olla ongelma varsinkin isommissa ryhmissä.
Piia Jokiranta
01:51:58
Mirjan kommenttiin liittyen osallistujia voi ohjeistaa myös pyytämään hostin käymään breakout-roomiin (invite host), jos huomaa esim., että on yksin / väärässä huoneessa tai palaamaan päätilaan ja pyytää hostia sijoittamaan uuteen huoneeseen.
Leena Köppä
01:55:26
MIkä on kysymys breakout roomeissa?
Mirka G
02:03:02
tämä aika tuntui todella lyhyeltä kun ei ennestään tunne ihmisiä
Erika Kallionpää
02:03:02
Oli paljon keskusteltavaa, aika loppui :)
Kaisa Haverinen
02:03:11
Havainto pienryhmäkeskustelusta: Ennestään tuntemattomien ihmisten kesken pienryhmässä tuntuu luontevalta aloittaa lyhyellä esittäytymiskierroksella.
MillaKinnunen
02:03:53
Hieman pidempi keskusteluaika olisi voinut olla =)
Sari Tappura
02:03:53
Välineet ovat tehostaneet työtä, kun matkustaminen on vähentynyt.
Tiina Wickman-Viitala
02:04:03
Muistetaan padlet taas ottaa käyttön!) Kiitos!
Katariina Mustakallio
02:04:06
Ei vielä päästy vielä niin pitkälle!
Mirja Kolehmainen
02:04:11
Tiialta jakoi tämän: Padletin käyttö Zoomissa oli uutta minulle. Täytyy opiskella - jossakin jotenkin.
Laura
02:04:11
Janika pohti, että rohkaisisi opiskelijoita osallistumaan siten, että katkaisi nauhotuksen välillä
Kirsi Pulkkinen
02:04:12
Kollegalla hieno havainto siitä, että live-tilassa hiljaisemmat ovatkin nyt aktiivisempia.
Arri Priimägi
02:04:16
Juuri keskustelu tuntemattomien kanssa tekee näistä keskusteluista inspiroivaa!
Sari Fröjd
02:04:23
kansainvälisten opiskelijoiden kanssa tällaiset kokoukset kasvoilla esiintyen ovat erityisen tärkeitä, kun ovat yksin suomessa, kertoi kollega
Tarja Kinnunen
02:04:29
Mikä Padlet?
Terhi Erkkilä
02:04:37
Oli antoisaa keskustelua :) Etäopetuksessa ja -ohjauksessa hyvä valmistautuminen on vielä aiempaakin tärkeämpää!
Janette Hinkka
02:04:39
Padlet-seinän hyödyntäminen ryhmätöiden tuotoksien kokoamiseksi.
Ville Nevalainen
02:04:44
Vuorovaikutukseen pitää kiinnittää huomiota. Sitä ei voi olettaa, vaan on tehtävä eri tavalla työtä kuin livenä.
Leena Köppä
02:04:44
Online kaikki ovat tasa-arvoisempia!
Kirsi Pulkkinen
02:04:45
On ollut mahtavaa tutustua ihan uusiin kollegoihin, joita ei muuten niinkään kohtaa :)
Tanja Helle TAU
02:04:45
Muutkin väsyvät teams-työskentelyssä enemmän kuin livenä.
Päivi Lehto
02:05:16
Tapaamisen aluksi tärkeää sopia puheenvuorojen jaosta, kasvojen näkymisestä ym. Vuorovaikutus jää vajaaksi jollei kaikki osallistu, tähän voisi myös sopia alkuun "meidän ryhmän" tavan olla etätapaamisessa.
Tiina Wickman-Viitala
02:05:30
https://fi.padlet.com/
Mari Laaksonen
02:05:30
Windows -nappi + G = pienien ruudunkaappausvideoiden tekeminen
MillaKinnunen
02:05:39
Tässä hetkessä tuntuu, että ollaan yhteydessä vaan niiden kanssa, joiden kanssa oikeasti on jotain ”tekemistä” satunnaiset kontaktit jää pois
MattiP
02:05:52
Siperia on opettanut /pakottanut melkoiseen digikolmiloikkaan jota ei muuten olisi näin pian tehty
Ville Nevalainen
02:05:53
^^
Mirja Kolehmainen
02:06:33
On muuten hyvä, että chatin saa noista 3 pisteestä tallennettua! Täällä on hyviä vinkkejä ja linkkejä - kiitos!
Matti Rintala
02:07:15
Mietin juuri sitä, kuinka paljon etäkokousten "kuormittavuus" johtuu fyysisen siirtymisen puutteesta siinä välissä.
Merja Toivonen
02:07:19
Joku sanoi että tämä on ollut digiloikka kaivoon:)
Ville Nevalainen
02:07:21
Työhuoneessa ei ollut sänkyä työpisteen vieressä - nyt on :D Siihen voi välillä kellahtaa kun ei vaan enää jaksa konetta.
Nillo Adlin
02:07:44
MInulla on haasteena erityisesti toiminnallisten työpajojen järjestäminen opetustilanteena. Ongelmana että F2F työkalujen käyttö, valkotaulu ym. etenkin yhteinen tiedon strukturointi ei ole samalla tavalla tehtävissä. Ei siis ideointi vaan tiedon jalostaminen. Vinkkejä?
Laura
02:08:13
Mihin chatti tallentuu?
Sisko Mällinen
02:08:16
Minusta tuntuu, että minua kyllä väsyttää tuo tietokone ja joku sähköaltistus mikä lie...
Iida Kalakoski Ihmettelijät
02:08:18
Juttelin eilen itkevän opiskelijan kanssa Teamsissa. Hänellä oli epätoivoinen olo, kun luuli että kaikki ovat häntä pidemmällä. Juuri satunnaisten kohtaamisten puute aiheutti tämänkin.
Kirsi Pulkkinen
02:08:21
Kesken päivää voi pitää oikeasti virkistäviä taukoja, kun uskaltaa heittäytyä etäkoululaisten kanssa riehumaan ulkona.
Laura Salkonen
02:08:44
itse osallistun tällä hetkellä lenkkipolulta, tämäkin siis yksi mahdollisuus (ellei itse toimi fasilitaattorina) 😊
Ville Nevalainen
02:09:17
Mahtava idea Laura!
Karita Katto
02:09:52
Tiedon jalostaminen taululla, se olisi hyvä tietää miten myös täällä toimisi?
Matti Rintala
02:10:17
Zoomissa on annotaten lisäksi myös jaettu valkotaulu.
Rosi Enroos
02:11:09
miten olisin voinut osallistua piirtelyyn?
Mari Laaksonen
02:11:21
en minäkään osannut osallistua..
Erja Sipilä
02:11:23
Mäkään en onnistunut piirtämään. Missä ongelma?
Minna Koskimäki
02:11:42
sama täällä, en pysty piirtämään
Kaisa Haverinen
02:11:45
Myös Teamsissa on whiteboard ja erikseen muistiinpanot yhteisesti kirjoitettavaksi.
Kirsi Pulkkinen
02:11:45
View options -kohdassa on annotate
Erja Sipilä
02:11:48
Löytyi :)
Kirsi Pulkkinen
02:11:52
sitä painamalla saa työkalut käyttöön
Piia Jokiranta
02:11:54
Tai view options ja sieltä alta löytyy annotate
Anu Viljanmaa
02:12:11
Tämä on loistava toiminto myös
Katariina Mustakallio
02:12:13
Ilmoittaa ettei voi piirtää kun muut piirtää
Laura Salkonen
02:12:34
mobiilisti toimii
Laura Salkonen
02:12:43
jep!
Marja Kokko
02:12:49
sama ongelma minulla kun Katariinalla
Laura
02:12:55
en löydä? sanoo vain etten voi jakaa ruutua
Hannele Laaksonen
02:13:04
Tämä voisi toimia aika hyvin heti alussa kertomaan omaa mielialaa
Tarja Kinnunen
02:13:17
Katariina, mulla tuli sama kun yritin Share Screenin kautta. Mutta view options kautta onnistui, siis löyty yläreunasta
Katariina Mustakallio
02:13:22
Mutta kaikki eivät pääse mukaan!
Sisko Mällinen
02:14:02
Tuli hieno taideteos :)
Rina Sirén
02:14:27
Annotate
Stina Boedeker
02:15:34
Ylhäällä keskellä on pienellä tekstillä "View options", sieltä "Annotate" ja pääsee piirtämään.
Laura
02:15:56
Kiitos, löytyi :-)
MillaKinnunen
02:22:59
En tiedä onko huomio sama muilla, mutta jotenkin tuntuu, että etänä ihmisten esittämät ajatukset on helpompi dissata, jolloin saattaa tuntua, että esitetyt ajatukset eivät ole tasaveroisesti pohdittavia
Sisko Mällinen
02:23:21
Huomio: kahdella ekalla zoom 'sivulla' on videot päällä, lopuilla ei niinkään. Mikä psykologinen ilmiö?
Merja Toivonen
02:23:27
Otathan pois nuo piirtelyt, ne häiritsee nyt
Kirsi Pulkkinen
02:25:03
Millan huomion havainnut itsekin. Jos kukaan ei reagoi johonkin esitettyyn ajatukseen, tuntuu hiljaisuus helposti dissaamiselta. Joskus myös huomattu, että hiljaisuus onkin aktiivisen pohdinnan aiheuttamaa eikä huomata, että se voi tuntua muista ihan toiselta.
Anu Viljanmaa
02:25:26
Sama kokemus kuin Kirsillä ja Millalla
Matti Rintala
02:25:28
Kyllä, hiljaisuuden "kestäminen" on aika erilaista etätapaamisessa kuin fyysisesti.
Katariina Mustakallio
02:26:00
Täytyy opetella siis uusi vuorovaikutustapa!
Päivi Lehto
02:26:25
Koin ekassa porinassa itseni tosi yksinäiseksi, vaikken todellisuudessa ollut itsekseni ryhmässä kuin ehkä puoli minuuttia...
Ville Nevalainen
02:26:29
Hiljaisuus on tilan antamista toiselle niin etänä kuin live-tapaamisissakin :)
Anu Viljanmaa
02:26:30
Ja ehkä myös sanoa tämä ääneen opetustilanteessa
Anu Viljanmaa
02:26:53
Siis se että hiljaisuus on myös aktiivisen pohdinnan hetki
Matti Rintala
02:26:57
Vaikeaa on myös se, ettei samalla tavalla näe muiden reaktioita omaan opetuksen/kommenttiin. Ei samalla tavalla, vaikka kuinka olisi videokuvat päällä.
Tanja Helle TAU
02:28:13
Ehkä pitäisi sanoa edes jotain, koska virtuaalisesti se aktiivinen kuuntelu ja myönteinen läsnäolo ei välttämättä muuten välity.
Janette Hinkka
02:28:13
Hiljaisuudesta ei etänä "näe," että onko kyse siitä, että opiskelijat eivät tiedä tai uskalla vastata vai onko vain kyse teknisistä haasteista.
Ville Nevalainen
02:28:36
Toki tilanteen vaihtelevat, esim. kuinka monta osallistuu jne ja minkälainen dynamiikka on ...
Kirsi Pulkkinen
02:29:08
Tällaisessa webinaarissa kameran sulkeminen helpottaa ainakin itselläni keskittymistä niinä hetkinä, kun kuunnellaan. Keskustelun aikana se taas on kiva olla päällä
Katariina Mustakallio
02:29:25
totta!
Lotta Abendstein
02:29:30
Sama :)
Matti Rintala
02:29:38
Se on siinä kiva, että kameran voi "mykistää" ja ottaa takaisin käyttöön samoin kuin mikin.
Johanna Järvelin-Suomela
02:29:57
Ira Virtanen tutki väitöskirjassaan tuen antamista (supportiivista viestintää) ja totesi, että hiljaisuus on yksi vahva tuen antamisen muoto läheisissä suhteissa. USAlaiset supportiivisen viestinnän gurut olivat jokseenkin eri mieltä.
Hannele Laaksonen
02:29:58
Minusta tämä sinun menetelmä on tässä toiminut hyvin
Merja Toivonen
02:30:53
En pysty sharettamaan
Mirka G
02:31:02
sama täällä
Matti Rintala
02:31:11
"You cannot share while others are sharing."
mm68062
02:31:39
Oppimistilanteessa saattaa olla mukana myös henkilöitä, joilla on lukivaikeutta, keskittymispulmaa, näön tai kuulon kanssa pulmia..
Ville Nevalainen
02:31:52
Hiljaisuus on tavallista esim. ohjauksessa, terapiassa jne. Siinä se nimenomaan antaa tilaa toiselle aloittaa kertomaan haasteistaan.
Pasi Häkkinen
02:32:40
Oletuksena osallistujat eivät voi jakaa omaa näyttöä toisen "päälle", tällöin ainoastaan host voi tehdä sen
Mirka G
02:32:59
Itse en ole kovin tottunut sekä seuraamaan jaettua screeniä, lukemaan chattia ja kuuntelemaan kun puhutaan.. siksi jätän aina jonkun noista pois..
Iida Kalakoski Ihmettelijät
02:33:37
Totta! Aika moista multitaskaamista!
Matti Rintala
02:34:08
Sen takia Teamsissa onkin raivostuttavaa, kun se tahtoo välttämättä haluta laittaa notifikaatioita jokaisesta tsättikommentista yms.
MillaKinnunen
02:34:20
Jostain tutkimuksesta luin, että keskimääräisesti 22s hiljaisuuden jälkeen joku puhuu/opettajan kysymykseen reagoidaan… Opettaja on hiljaa n. 10 s…
Pirjo Litmanen
02:34:38
Eräs opiskelijani joutui jättämään kurssin kesken, kun siirryttiin etäopiskeluun. Syynä se, että hänellä on ADHD, eli työskentely Zoomissa ei onnistunut.
Matti Rintala
02:36:20
Kyllä, tämä vaikutaa eri tavalla eri ihmisiin. Meidän introvertti-tietotekniikkaopiskelijoiden keskuudessa tuntuu siltä, että ihmiset taas osallistuvat enemmän ja aktiivisemmin, kun ei olla fyysisesti läsnä.
Raili S
02:37:00
Joissakin näkemissäni ohjeissa sanottiin, että luentotilanteessa kannattaisi olla toinen henkilö seuraamassa chattiä, mutta yksin kotona opettaessa se ei oikein onnistu ... . Itse sanoin kuulijoille, etten pysty reaaliajassa chattiä seuraamaan.
mm68062
02:37:13
Yksilöllisistä tarpeista kannattaa jutella myös etäopetuksen aikana opiskelijoiden kanssa, joilla on erityisjärjestelyehdotus!
Karita Katto
02:37:48
Sori, voitko näyttää vielä sen edellisen dian, putosin
Karita Katto
02:37:57
kone sammui
Leena Köppä
02:38:01
2
Sisko Mällinen
02:38:02
Taso 2
Tanja Helle TAU
02:38:03
1
Matti Rintala
02:38:04
3
Janette Hinkka
02:38:04
2
Merja Toivonen
02:38:04
2
Tarja Kinnunen
02:38:05
2
Piia Jokiranta
02:38:05
2
Erika Kallionpää
02:38:07
2
Ville Nevalainen
02:38:07
1-2
Marja Kokko
02:38:07
2
skjuhe
02:38:07
tasolla 2
Emmi Rämö
02:38:07
2
Susanne Tuuri
02:38:08
2
Laura
02:38:08
2
Rosi Enroos
02:38:08
2
MattiP
02:38:08
2
Kati Valtonen
02:38:09
2
Arri Priimägi
02:38:11
Keskimäärin tasolla 1
Anneli
02:38:11
1-2
Tarja Valkama
02:38:11
2
Nillo Adlin
02:38:13
2
Sanna
02:38:13
2
Susanna Mattila
02:38:14
2
Kirsi Pulkkinen
02:38:14
2
Cornelia
02:38:15
2
Sari Fröjd
02:38:16
2
spmatu
02:38:16
2
Raili S
02:38:17
2
Esa Hakala
02:38:18
2
Minna Koskimäki
02:38:19
2
Karita Katto
02:38:30
Kiitos:)
Eija Lehtonen
02:38:38
Neurologiset faktat kiinnostavat: mitä eroja on, kun ollaan vuorovaikutuksessa toisen kanssa läsnä / etänä? Esimerkiksi peilisolujen toiminta, empatian herääminen ym? Miten ylittää haasteet?
Lea Saarni
02:38:46
2
Matti Rintala
02:39:54
Tsätistä: Minä ohjeistin omilla luennoilla, että jos tsättiin laittaa kysymyksiä, niin se on ok, mutta niihin en reagoi välittömästi, vaan tauolla tms. Jos haluaa kysyä jotain heti, nostaa virtuaali-käden.
Päivi Lehto
02:39:56
2
Raili S
02:40:04
Koko peilisolujen olemassaolo on vähintään kyseenalainen :)
MillaKinnunen
02:41:00
Tuo on Matti hyvä. Kun hypitään luennon ja chatin välityksellä ei oikein rakennu selkeää kokonaisuutta ja on hankala hahmottaa, mikä puhe on luennoitsijan ja mikä tulee chatistä (jollei itse seuraa sitä koko ajan)
Mirka G
02:41:24
Joudun valitettavasti poistumaan toiseen palaveriin. Tämä oli super-mielenkiintoista. Kiitos Rina ja koko jengi! Mistä tämä tallenne sitten löytyy?
Mirka G
02:42:11
kiitos
Mirja Kolehmainen
02:44:17
Voisitko lopuksi kerrata tuon Virtual Background -kuvan asettamisen? Start video > Choose Virtual Background, mutta itse en saa sieltä mitään hienoja kuvia...
Katariina Mustakallio
02:44:30
Joudun myös lähtemään
Leena Köppä
02:48:17
Mukaan: inhimillisyys.
Kirsi Pulkkinen
02:48:29
Leena, kyllä!
Sari Tappura
02:48:47
Paljon kiitoksia, tuli hyviä vinkkejä aktivointiin.
Eija Lehtonen
02:48:51
Kiitos!!
Erika Kallionpää
02:48:56
Kiitos! :)
Karita Katto
02:48:56
Isot kiitokset!
Merja Toivonen
02:48:58
Kiitos!
Kirsi Pulkkinen
02:49:00
Kiitos Rina ja kaikki kollega :)
Sisko Mällinen
02:49:00
Kiitos! Oli tosi kiva :)
Anneli
02:49:00
Kiitos ja hyvää pääsiäistä!
Laura
02:49:01
Kiitos, hyviä oppeja!
MattiP
02:49:01
Kiitos!
Ville Nevalainen
02:49:03
Kiitos!
Minna Koskimäki
02:49:04
KIITOS :)
skjuhe
02:49:04
Kiitos paljon :-)
Lea Saarni
02:49:05
Kiitos
eilap
02:49:05
Kiitos!
Eeva Liikanen
02:49:05
Kiitos
Jouni Keskinen
02:49:06
Kiitokset ja Hyvät Pääsiäiset!
Mirja Kolehmainen
02:49:08
Hyvää pääsiäistä!
Ville Erkkilä
02:49:08
Kiitos
Saila Huuskonen
02:49:08
kiitos
Tanja Helle TAU
02:49:08
Kiitos kaikille!
MillaKinnunen
02:49:09
Kiitos
Mari Laaksonen
02:49:09
Kiitos. Hyvä koulutus
Cornelia
02:49:09
Kiitos! :)
Sari
02:49:15
Kiitos!
Riikka Riihimies
02:49:20
Kiitos!
Raili S
02:49:26
Kiitos, sain hyviä teknisiä neuvoja!
Päivi Lehto
02:49:30
Mahtava koulutus! Antoi pohjan ja paljon ideoita digi pilotin kehittämis työhön :) Kiitos!