Zoom Logo

LitAOH JH 19-20 - Cyrano de Bergerac #6 - Shared screen with speaker view
Nikhil
08:04
like 3 pages
Patrick
08:26
9 pages for me
Patrick
08:32
nah
Nikhil
09:02
nose
Trevor
09:03
nose
Patrick
09:07
oof
Karina
09:08
nose
Nikhil
09:12
cyranose
Jack
09:14
eson
Trevor
09:36
lol
andrei
10:16
oooooooof
Wyatt
10:21
β€œOH”
andrei
10:47
Kill murder kill
Nikhil
10:49
no It will not luc and you know it
Wyatt
10:55
h
Nikhil
11:00
you can't help it
Kylar C
12:05
I'm back
andrei
12:24
stupid
Nikhil
13:16
really good play
Jack
14:04
in side of him
Jack
14:12
internal combustion
Patrick
14:18
ooof
Trevor
14:20
haha
Jack
14:22
heh
Patrick
14:29
cyranose is gonna get YOU
Patrick
14:43
don’t go to sleep tonight!!!!
Patrick
15:03
ur dead
Patrick
15:13
you will die, and die again
andrei
15:14
Ur dead now
Patrick
15:46
haha
andrei
15:50
In nose highlights?
Trevor
15:53
yup
Patrick
15:55
πŸ‘πŸΏ
Jack
15:56
yes
Karina
15:56
yup
Nikhil
15:57
when is George the house elf coming back?
Wyatt
16:14
hand
Jack
17:04
i think so
Trevor
17:07
oh yeah
Trevor
17:10
I forgot that part
Jack
17:11
yeash
Karina
17:18
I don't remember that
Henry
17:18
purple as Cyranose’s nose
Jack
18:06
windmill\
Karina
18:09
windmill
Patrick
18:09
yes
Trevor
18:09
windmill
Jack
18:18
errrr
Karina
18:20
nope
Trevor
18:20
because of the chapter
Patrick
18:21
no
Nikhil
18:22
uuum
Kylar C
18:57
he
Kylar C
19:04
's kinda cookoo
andrei
19:42
In the mud
andrei
19:48
In the sky
Patrick
19:51
0)j0mm,l09mk
Trevor
20:02
as a praise
Patrick
20:05
ok
Patrick
20:07
ok
Patrick
20:24
Dom
Jack
20:26
cyarano
Patrick
20:30
yep
Nikhil
20:33
^
andrei
20:38
cyranoes
Trevor
20:40
yes
Karina
20:47
yep
Jack
20:57
kinda
Wyatt
21:00
yes
Trevor
21:01
no
Karina
21:02
maybe
Patrick
21:05
hmm
Nikhil
21:19
hmm
Henry
21:21
idk
andrei
21:30
yes
andrei
21:39
yes
Karina
21:39
i might but the explanation wouldn't be too good
andrei
21:43
yes
Jack
22:07
hmmmm
Trevor
22:10
um
Karina
22:10
hmm
Kylar C
22:11
hmmm
Patrick
22:13
hm
Karina
23:10
isn't his uncle the cardinal or something???
andrei
23:30
lackeys
Patrick
23:32
yep..................
Karina
23:36
it is fashionable
Patrick
24:04
yep.
Patrick
24:07
yeah
Patrick
24:08
yes
Jack
24:11
cryrano
Karina
24:12
cyrano
Patrick
24:18
yup
Karina
24:31
but nope, Cyrano come
Karina
24:35
comes8
Kylar C
25:22
yep
Karina
25:25
yes
Patrick
25:26
yep
Nikhil
25:26
yes
Jack
25:28
yes
andrei
25:37
yes
Wyatt
25:50
I have never understood that quote
Trevor
26:03
hm
Patrick
26:08
uuum
Jack
26:19
hmmm
Henry
26:27
hmm
Kylar C
26:28
hmm
andrei
26:30
hmm
Nikhil
26:31
hmm
Jack
26:48
yes
Patrick
26:49
yes
Jack
26:49
baker
Kylar C
26:49
yeah
Karina
26:50
yes
Karina
28:09
oh i thought you meant why did he leave raguenau so angry and vengeful
Kylar C
29:01
oh yeah
Karina
29:12
yeah
Kylar C
29:15
I bet de guiche was scared of losing
Trevor
29:16
he knew he was going to lose?
Karina
29:22
maybe
Patrick
29:26
yep
andrei
30:02
Get his hands dirty
Karina
30:03
he likes other people to do the dirty work for him
Patrick
30:17
ooooh boy
Jack
30:20
dun dun dunnnn
Trevor
30:22
oh boy
Trevor
30:49
hmm
Karina
30:50
hmmmmmmmmmm
Jack
30:52
canoe’s chances or le brefs chances?
Patrick
31:04
hmm
Jack
31:05
okay
Jack
31:20
hmmmmmmmm
Karina
31:21
ohhhhh
Karina
31:23
hand
Karina
32:37
yes
Trevor
32:45
agreed
Patrick
33:07
what the heck was that!!
Patrick
33:21
your volume soared to the heavens for 1 second
Patrick
33:45
oof
Patrick
33:46
ok
Kylar C
35:30
yeah
Trevor
35:34
no
Karina
35:41
no
Patrick
35:46
yes
Henry
35:47
yep
Patrick
35:48
ish
Patrick
35:54
ish
Wyatt
36:08
suck up
Kylar C
36:09
ask for a patron
Karina
36:16
he wont join a patron club thing
Nikhil
37:01
yes
Patrick
37:12
yep
Patrick
37:18
πŸ‘πŸΏ
Karina
38:00
yes
Trevor
38:06
no
Karina
38:14
candle thing
Karina
38:25
to kill his enemies
Trevor
38:34
no
Trevor
39:32
um
Jack
39:39
hmmmm
Patrick
39:47
hmm.
Kylar C
39:48
uh
Henry
39:49
hmm
Nikhil
39:52
his personality?
Patrick
40:02
πŸ€”
Trevor
40:31
yeah maybe
Jack
40:34
yeah
Karina
41:13
draw
Jack
41:16
break them
Nikhil
41:35
peach trees
Jack
41:37
flowers
Trevor
41:55
overgrowing weeds?
Jack
41:56
plants
Kylar C
41:58
weeds
Nikhil
41:59
strong upright weeds
Karina
42:02
weeeds
Nikhil
42:12
his soul
Jack
42:14
ummmm
Jack
42:22
yeah
Trevor
42:30
but doesn't that mean is soul is broken on the inside?
Jack
42:46
flowers
Nikhil
42:53
de guiches
Jack
42:53
de guiches
Trevor
42:56
anyone elses
Karina
42:57
another person's
andrei
43:02
somebodies
andrei
43:26
self
Trevor
45:00
bye
andrei
45:10
nose
Patrick
45:10
bye
andrei
45:13
nose
andrei
45:14
nose
Patrick
45:18
cya
Patrick
45:22
ok
andrei
45:24
Who nose
Patrick
45:31
sigh.
andrei
45:47
What noses nose?
Jack
45:49
christian kebab
Karina
45:57
hand
Jack
45:59
by giving wit advice
Patrick
48:19
πŸ‘ƒπŸΏβ˜’οΈπŸ€―β˜’οΈπŸ‘ƒπŸΏ
Karina
48:28
roxanes gonna find out
Karina
48:42
and then she will rage at both of them
Patrick
48:44
πŸ‘ƒπŸΏβ˜’οΈπŸ€―β˜’οΈπŸ‘ƒπŸΏβ˜’οΈπŸ€―β˜’οΈπŸ‘ƒπŸΏβ˜’οΈπŸ€―β˜’οΈπŸ‘ƒπŸΏβ˜’οΈπŸ€―β˜’οΈπŸ‘ƒπŸΏβ˜’οΈπŸ€―β˜’οΈπŸ‘ƒπŸΏ
Karina
49:07
πŸ‘ƒπŸΏπŸ‘ƒπŸΏπŸ‘ƒπŸΏ
Patrick
49:25
nosesplosion
Patrick
49:32
handy
Karina
49:34
roxanes trust and love?
Patrick
50:03
yeah
Karina
50:25
to describe his love for her out of Christians mouth
Patrick
51:12
NOSE FIRST!!!!!!!
Jack
51:20
found it
Patrick
51:36
BYE BYE!!!!!!!!!!!!!!!!
Karina
51:40
got it
Karina
51:46
BYYYEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patrick
51:47
take care, of u and ur nose!!!
Kylar C
51:53
bye