Zoom Logo

בינוי עתידי ביישוב - Gallery view
Aner Hefetz
00:47
תכנית מע"ר צור הדסה 151-0605931
Aner Hefetz
01:21
תכנית מתאר צור הדסה 151-0305631
Aner Hefetz
02:00
http://mavat.moin.gov.il/mavatps/forms/sv3.aspx?tid=3
אורנה
32:33
אין כלום בצאט
LIRAZ EREZ
34:01
תכנית מע"ר צור הדסה 151-0605931תכנית מתאר צור הדסה 151-0305631http://mavat.moin.gov.il/mavatps/forms/sv3.aspx?tid=3
LIRAZ EREZ
47:34
תכנית מע"ר צור הדסה 151-0605931תכנית מתאר צור הדסה 151-0305631http://mavat.moin.gov.il/mavatps/forms/sv3.aspx?tid=3 לטובת אלו שהצטרפו כעת. להלן מספר תכנית המע"ר ותכנית מתאר צור הדסה. בהקשת המספר בלינק המצורף ניתן לצפות בכל הקבצים הרלוונטים לתכנית המדוברת.
סיון
52:12
מה לגבי כביש 39?
LIRAZ EREZ
54:04
נתייחס לכביש 39 בהמשך
עמירם
54:17
ערב טוב. איך תוספת של 6000 יחידות דיור מתורגמת ל 20 אלף תושבים ? משפחה ממוצעת בישראל מונה 5 נפשות, קרי צפי ל 30 אלף.
Pazit Schweid
55:28
אכן החישוב יביא ל24-28 אלף תושבים
LIRAZ EREZ
58:24
ערב טוב, לא מדובר בתוספת של 6,000 יח"ד. התוספת היא של כ-3,000 יח"ד
עמירם
59:25
תודה לירז - במצגת נכתב 5700 יחידות דיור . פרט לדרישתכם לתשתיות תחבורה וביוב. האם הייתה התייחסות לתשתיות חינוך ( בתי ספר גנים ומעונות) ורפואה ( קופת חולים נורמלית) ?
דלית
01:00:16
5700 יחידות סה"כ
דלית
01:00:46
התיחסות למגוון מבני הציבור נמצאת בתוכניות המפורטות
Yair-K
01:00:49
אתה צודק. אחד הויכוחים המרכזיים הוא מספר נפשות ליחידת דיור. משרד השיכון עובד לפי מדד 3.5 נפשות. אנו טוענים אחרת וטוענים שבצור הדסה יש הרכב אוכלוסייה ייחודית דהינו כ4.5 נפשות . בהתנגדות הקרובה עמותת תושבים תגיש התנגדות גם בנושא זה ותתבסס על נתוני הלמ"ס. ואכן זה מביא אותנו לכ26000 תושבים
LIRAZ EREZ
01:00:54
מזל שאתה שואל. תראה את השקופית עכשו. סה"כ נהיה כ 5,700 יח"ד לא תוספת של 6,000
Ilan Berkovitz
01:01:31
מדוע המע"ר לא משמש רק כאיזור מסחרי ומשמש גם לדיור פרטי?
shalev horev
01:01:55
למה אין התייחסות ליער האנגלי? הולך להיות פה כאוס תחבורתי..
Yair-K
01:01:59
עירוב שימושים וזה טוב שכך
Ilan B
01:03:58
אפשר לתת מילה על כביש 39 למי שלא מכיר
LIRAZ EREZ
01:04:17
בוודאי
LIRAZ EREZ
01:04:25
רושמת לפניי וינתן
Yuval Harari
01:04:31
יישוב זה לא מרקם של איזורים אלא של אנשים חיים. צריך לקחת בחשבון אנשים שגרים לאורך הכביש ועל חייהם.
אביב לוי
01:04:48
ceav kvcvrv:
shalev horev
01:05:26
מדברים על כ2000 עובדים
אביב לוי
01:05:56
בקשה להבהרה: האם גופי התיכנון הסכינו לשיקוע וקירוי כביש 375? אם כן האם מדובר על כל אורך הכביש שנושק לשכונה הותיקה?
Yuval Harari
01:06:12
תושבי הרחובות הסמוכים לכבישים 39 ו-375 מתאגדים לייצוג משפטי בהתנגדות משותפת. הצטרפו אלינו!! פנו אלי לפרטים: יובל הררי 0548193838
Anita Guttel
01:06:13
לצמצם פקקים? זה לא יהיה.
אילנה
01:06:15
מה השטח של השכונה הוותיקה לעומת המע"ר
סיון
01:06:18
נשמע כמו כאוס תחבורתי מטורף
סיון
01:06:29
ממש לא נשמע כמו צמצום פקקים
LIRAZ EREZ
01:07:47
בשכונה הוותיקה כ 300 יח"ד במע"ר 750 יח"ד ובנוסף 250 יחידות דיור מוגן
Yuval Harari
01:08:32
תחבורה שתעלה מעמק האלה בכביש 39 בדרך לירושלים תקצר דרך שדרות הרי יהודה. מי יעמוד בשלשה רמזוים על 375 אם אפשר לחתוך דרך שדרות הרי יהודה לכיכר המזרחית ולהמשיך לירושלים? הוייז ינחה לשם.
Yair-K
01:09:42
במפה נשכחה עוד שכונה מצפון (למעלה ) למקב"ת בסביבות 200 יחידות דיור
LIRAZ EREZ
01:09:47
הנושא התחבורתי הוא לב העניין ואכן תופס נתח משמעותי בהתנגדות של ועד צור הדסה, של עמותת התושבים וכל מי שיצטרף להתנגדות זו יבורך.
Carlos Tapiero
01:09:53
השינויים שנעשו לפני מספר שנים בשדרות הרי יהודה התבססו על כך שכביש 375 יהפוך לכביש פנימי בין השכונה הוותיקה והמע"ר. זה היה התרוץ שאז נאמר לנו, כמשהו מאושר.זה לא היה נכון? מסרתם לנו אז מידע לא מאושר?
אילנה
01:09:57
במע"ר יהיו 1000 יח' דיור? מה לגבי השטח
סיון
01:10:05
ממה שהבנתי אין כוונה להשלים את כביש 39 מבר גיורא לירושלים
LIRAZ EREZ
01:10:12
לא נשכח נכתב בסה"כ במקב"ת
עמיחי
01:10:12
האם 39 לא אמור להחליף את 375? ואם כך מדוע יש צורך בהרחבת 375 ליד צור הדסה. לכאורה לא אמורה לעבור מכאן התנועה?
Yuval Harari
01:10:17
לא יושלם בחיינו
Ifat
01:10:25
מלבד התחבורה מה לגבי כלל תשתיות כמו חינוך ?
Anita Guttel
01:10:55
אז למה מתכננים מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע?
סיון
01:11:00
אתם מייצרים בלבול בין התוואי המקורי של 39 לתוואי שמתוכנן כיום
אבי
01:12:11
אז 375 יהיה 6 מסלולים ?
שרון
01:12:45
האם נתנו תזכיר ותוכנית ביטחון במסגרת התוואי המאושר ....
LIRAZ EREZ
01:12:46
לכל שכונה שטחים חומים המוגדרים למבני ציבור ומבני חינוך. ניתן להיכנס לקישור ששלחנו בתחילת הצ'אט ושם ניתן לראות את כל התכניות המפורטות
Yair-K
01:12:46
תשובה לעמיחי. כרגע מתוכנן רק חלק מסויים של 39 מדרום עד צור הדסה. התוכנית כרגע הופכת את 375 בפועל מצור הדסה לכיוון המנהרות כחלופה ל39 להרבה מאוד שנים.
Shay Morag
01:12:48
האם אפשר לדרוש גם נתיב לאופניים? לחסוך לכולם את הסיכון היום יומי
עמירם
01:12:55
הנושא הזה חשוב מאין כמותו , משמעותי מאוד וקרוב לליבינו ולכן מן הסתם תהיינה הרבה שאלות מהרבה תושבים. נודה על סבלנותכם ומענה לשאלטות בצ'אט
Hanan Cohen
01:13:05
האם 375 יורחב מעמק האלה או מככר המערבית?
סיון
01:13:18
כביש המנהרות המורחב לא יהיה כבר יעיל לאור הגידול כאן ובגוש עציון
שרון
01:13:19
האתגר באבטחת ישוב שמחולק ל2 וכל דיחפין עובר במרכזו
LIRAZ EREZ
01:13:35
אתגר משמעותי וכבד משקל
אביב לוי
01:13:39
יישר כוח לחברים בוועד ולעוסקים במלאכה! ביחד נצליח להשיג תוצאות טובות לצור הדסה ולתושבי השכונה הותיקה הנושקים לכביש 375!
עמיר פינק
01:13:41
איך מתוכנן להגן על התושבים שגרים לאורך כביש 375מבחינת רעש וזיהום אוויר?
Yuval Harari
01:13:59
למה המועצה לא מתנה הוצאת היתרי בניה בפתרון בעיית כביש 375 לתושבים בסביבה?
Yair-K
01:14:18
לסיוון. אכן כבר היום ברור שהרחבת כביש המנהרות אינו מספיק וזאת לאור גידול בעיקר של בית שמש
Anita Guttel
01:14:33
מדוע החניון מופיע בתוכנית סנסן ב'2?הוא נמצא בתוכנית המע"ר!
LIRAZ EREZ
01:14:38
בהחלט אנחנו כוח עצום גם אם נראה שהמדינה לא סופרת אותנו ומתקדמת עם התכניות כבר הוכחנו ביחד שבידינו לעקב תכניות לשנות ולשפר
שרון
01:15:12
במקביל לגידול צור הדסה ישנו גידול של כל הגוש וביתר עלית ואפילו פי כמה מצור הדסה
LIRAZ EREZ
01:16:09
מאחר והצורך בו והחיבור לנת"צ יהיה נכון לכשהמע"ר יבנה זאת מבחינת משרד הבינוי והשיכון. אנחנו ביקשנו לבחון את נושא זה ואת לוחות הזמנים בנושא.
LIRAZ EREZ
01:16:53
בהחלט. המאורע מסביבנו גדול ומשפיע עלינו באופן מובהק. ההתנגדות שלנו חשובה וקריטית.
Nissan
01:17:08
יהיו בתים פרטיים(חד משפחתי) בסנסן ב2?
LIRAZ EREZ
01:17:22
כן
Talhaim Farjun
01:17:47
ובמע"ר?
Yair-K
01:18:09
תשובה לניסן. מעט מאוד. השכונה תהיה דומה לשכונת סנסן
עמיחי
01:18:18
אם יהיו בתים פרטיים או דו משפחי במקב"ת? האם השיווק של המקב"ת מיועד לסוג אוכלוסיה דתי בלבד?
עמירם
01:18:36
האם יש לנו שליטה על תמהיל העסקים במע"ר ? כלומר לדרוש שתהיה שם קופת חולים, דואר נורמלי, סופרמרקט ? ולא עוד מכולות וחנויות הזויות..
אילנה
01:18:49
במע"ר יהיו 1000 יח' דיור על איזה שטח? מה השטח של השכונה הותיקה
LIRAZ EREZ
01:18:51
כן גם במער
איתי
01:19:34
האם במער ובסנסן ב2 מתוכננות מרפסות סוכה?
עמיחי
01:19:52
האם ניתן להסביר מדוע תמהיל של דירות קטנות זה הישג וטוב?
איתי
01:20:24
האם ניתן להשפיע על תכנון הדירות ?
shalev horev
01:20:44
זה הופך את הדירות לדירות להשקעה בעיקר.
עמירם
01:21:10
האם יש לנו שליטה על תמהיל/ סיווג העסקים במע"ר?
Anita Guttel
01:21:37
לפי מה שנשמע, מעכשיו ובמשך שנים רבות, אנחנו הולכים לחיות באתר בניה ענקי.
Beata Keisar
01:21:38
איך דואגים שצור הדסה לא תהפוך לישוב חרדי?
איתי
01:21:38
וזה הופך את צור הדסה לשכונה המערבית של בית"ר עילית?
Yuval Harari
01:21:40
מדוע מגינים על הדיירים שטרם הגיעו ויתגוררו בציפור מפני הרעש הצפוי אך לא מתנים את הבניה בהגנה מפני רעש גם של השכונות הקיימות
LIRAZ EREZ
01:21:48
בכל השכונות יש תמהיל דירות מגוון. ניתן לראות נתונים אלו גם בתכניות שמצורפות בקישור ששלחתנו בתחילת הצ'אט. דירות לאוכלוסייה דתי בלבד - התשובה היא לא
Ifat
01:22:29
האם גם יש שליטה על אופי הבנייה? אפשר 5 קומות אך עם צביון כפרי כמו בפרוייקטים הראשונים באנפה
Avidan Lamdan
01:22:36
תודה על הפירוט על שכונת ציפור אבל נשמח לעבור לדיון על המע״ר ומקב״ת שכן יש לזה השפעה גדולה יותר על הישוב
Hezy Luger
01:22:53
מה היכולת להשפיע על כבישי הכניסה והיציאה מסנסן ב2? נראה שיש רק יציאה אחת לכיוון הישוב וגם היא תעבור דרך רחוב אנפה ותגרום לפקקים ותאונות.בנוסף האם ניתן להוסיף יציאה/כניסה נוספת לשכונה ממזרח, לכיוון מחסום ביתר. זה גם יקל על היציאה מהישוב בבקרים וחזרה בערב?
shalev horev
01:23:42
דירות קטנות יותר אומר מחירים זולים יותר.. אוכלוסיה בעלת פחות אמצעים, הורדת המדד הסוציואקונומי של הישוב.
Nissan
01:24:00
האם יש הפקת לקחים מהבניה בסנסן ב1 כמו צפיפות הבתים הפרטיים ועיכוב בתשתיות?
עמירם
01:24:04
המדד ירד מזמן למקרה שלא שמת לב
LIRAZ EREZ
01:24:17
חברים אנחנו רוצים לענות על כל השאלות. אנחנו נפרט על כל שכונה וכל התנגדות. אם תחושו שלא קיבלתם מענה אנחנו פה ככל שידרש.
עמיר פינק
01:24:46
גם בהר כתרון?
סיון
01:24:52
מה לגבי קיר ארוסטי באזור רחוב הורד? גם שם יש בעיה רצינית
Anita Guttel
01:24:54
ומה עם הרחובות שלאורך הרי יהודה?
עמיר פינק
01:24:54
ֿגם לרחוב מור?
Yuval Harari
01:25:21
שלומי - אנחנו רוצים שיקוע של הכביש וקרוי שלו. נאבק על זה. תאבקו יחד אתנו
LIRAZ EREZ
01:25:22
בהחלט וגם מכאן ההתנגדויות שאנו מגישים נבנות. ניסיון חשוב שלמדים ממנו
Avidan Lamdan
01:25:39
למה קיר ולא שיקוע הכביש שזה כנראה הדבר הכי פחות פוגע מבחינצ רעש וזיהום
Einat .
01:25:41
נמצא את עצמנו ביישוב שכולו קירות אקוסטיים...
Nir
01:26:16
האם נלקחים בחשבון בעיות שאנו כבר מכירים : גני ילדים , בתי ספר , בתי כנסת , כבישים צרים , תחנות אוטובוס לא מקורות , מחסור בחניות ? והאם ניזכה לראות פתרונות לבעיות שלנו לפני שמתחילה לה בניה חדשה ?
Sharon Dagan
01:26:17
בניה של מבני שלושה חדרים יביא לכאן אוכלוסייה חלשה
Uri Goldflam
01:26:17
תמהיל שכולל דירות קטנות נותן פתרון לזוגות צעירים, הגיל השלישי, דירות להשכרה... זה בריא ונכון
LIRAZ EREZ
01:26:28
בהחלט. משרד השיכון יודע את דעתנו בנושא ועתה יקבל אותה בהתנגדות בכתובים
סיון
01:26:28
ברור שעדיף שיקוע אבל הועד מדבר בעצמו על קיר אקוסטי. האם ויתרתם על זה מראש?? וגם צריך שיקוע באזור היתיאה המזרחית
איתי
01:26:32
האם ההתניות ששלומי מעלה עד דעת המועצה והיא תפעל להכניסן לתוכניות?
סיון
01:27:14
האם הועד נותן את דעתו לבעיות הרבות רבות שכבר יש ביישוב?
איתי
01:27:15
הן על דעת המועצה
אביב לוי
01:27:47
יפה!!!
אילנה
01:28:00
השיקוע ימנע זיהום אוויר?
עמירם
01:28:51
אני לא יודע אם זה ידון או לא, אך חשוב לי שתתייחסו לגבי בינוי בריכת השחיה בישוב.
Avidan Lamdan
01:29:11
חשוב שנבין מה יטען וידרוש הוועד במסגרת ההתנגדות שיגיש והאם יצורפו חוות דעת מקצועיות של יועץ תחבורתי וכו עם פירוט חלופות - דבר שמאוד חשוב כדי לשכנע את הוועדה לשנות את התוכנית
Anita Guttel
01:29:15
יש לציין שבתצהירים של משרד השיכון לגבי תוכנית מע"ר, לא מצליחים לראות בצורה ברורה מה יקרה בצד של צור הדסה.
LIRAZ EREZ
01:29:15
הכביש לא יעלם. זיהום אויר כבר יש היום ויהיה גם בשיקוע.
יובל
01:29:19
האם זה אומר שבבתים שגובלים בכביש הנוף שיש היום יתחלף בקיר?
Limor Grobglas
01:30:02
ההתנגדויות המוגשות צריכות לכלול העדר תשתית לשירותים בסיסיים לתושבים ביישוב הגדל : מרפאה, בית מרקחת, מבני חינוך וכיוב.
שרון
01:30:09
מה שלא הולך במוח יוכל להכפות על המדינה גם בכוח על ידי חסימת הציר
אילנה
01:30:15
מדוע לא מדברים על מנהרה במקום שיקוע?
סיון
01:30:16
תתייחסו בבקשה גם לרחובות כמו הורד למשל. לא רק רחוב קטלב.
Yuval Harari
01:31:48
רחובות זית, דפנה, קטלב, עירית, ורד, פרג - עשרות תושבים. חלקם יגורו על מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע
Itiel’s iPhone
01:32:22
למעשה בעוד 10 שנים זה כבר לא יהיה יישוב, אלא יהיה מדובר בעיר קטנה. מה לגבי כל המתקנים הביטחוניים? איך הם לא מצטרפים להתנגדויות? האם. משרד הביטחון בכלל מודע לתוכניות האלו? אני חושב שאם היה להם. מושג הם היו נלחמים שלא תתווסף פה עוד יחידת דיור אחת
LIRAZ EREZ
01:32:39
חניון חנה וסע ממוקם בצד הדרום מזרחי של הכניסה המזרחית לישוב.
סיון
01:33:02
את מי משרת המעבר הצר הזה מהותיקה? מרבית היישוב גר באזור החדש
Carlos Tapiero
01:33:04
מה אם הכניסה להר כיתרון?
Yuval Harari
01:33:09
בדיוק מתחת לחלונות של רחוב ורד, עירית ופרג!!
Anita Guttel
01:33:37
למה לשים שני חניונים ליד בתי מגורים?
LIRAZ EREZ
01:33:48
למה שניים? אחד.
אילנה
01:34:35
מדוע שיקוע ולא מנהרה?
LIRAZ EREZ
01:34:42
זו גם טענה שלנו. מה עם החיבור ממזרח בין הדרום לצפון
עמיר פינק
01:34:56
לא התייחסתם ל-375 באזור הר כתרון
Avidan Lamdan
01:35:12
באחריות מי המעבר? נקיון וכו?
Anita Guttel
01:35:30
מסוף אוטובוסים וחניון חנה וסע.
LIRAZ EREZ
01:35:31
שיקוע של הכביש כך שהרכבים יסעו מתחת. והאנשים מעל. מקווה שזה ברור כך.
דור בוחבוט
01:35:43
ידוע מתי תתחיל הבניה של סנסן ב2?
שרון
01:35:48
מה הפתרונות הזמניים וזמני ביצוע וכמה זמן הישוב יהיה במצור עד לבניה כזאת או אחרת של כביש 375 עלי תחתי או צידי .....לוח זמנים ופתרונות תחבורה ונתיבים עוקפים
LIRAZ EREZ
01:36:21
אחריות שלנו של הישוב
Yuval Harari
01:36:22
כל התחבורה מדרום תעבור ב39-375-מנהרות. אם יהיו עיכובים יהיו פקקים וצפירות. והתנועה תעבור בתוך צור הדסה. אבל לא תמנעו את התנועה מדרום.
ה-iPad של ori
01:36:28
למה משמש החניון חנא וסע? יש הדמיה? ומדוע לא עושים אותו בשטח שליד תחנת הדלק במבוא ביתר
Noam
01:36:36
מדוע לא דורשים חיבור ישיר מ- 375 למרכז המע"ר??
Anita Guttel
01:36:38
למה רמזורים ולא מעגלי תנועה?
ה-iPhone של Tamar
01:37:06
מתי תאוכלס שכונת הציפור?
LIRAZ EREZ
01:37:08
רמזורים יאטו את התנועה בדרך טובה יותר מכיכרות כך על פי בדיקות תחבורה שנעשו
איתי
01:37:14
אז תביאו יועצים מחו"ל. יעלה כמה שיעלה
סיון
01:37:14
למה לבנות חניון חנה וסע ממש ליד בתי מגורים??
Hezy Luger
01:37:25
חייבים לפזר עוד מעברים בין היישוב לבין המע"ר, בדגש על מעברים מהאזור המזרחי של היישוב.
LIRAZ EREZ
01:37:42
בהחלט
Noam
01:37:50
האם אין לועד ייעוד חשוב יותר עבור המגרש של המעבר המערבי, כגון היכל תרבות אזורי?
Jitzchak Alster
01:38:01
נא לדבר על הככר החדשה בכניסה המערבית
Yuval Harari
01:38:07
חברים בהר כתרות - כדאי להתעורר ולדרוש שגם אתם תזכו בקיר אקוסטי. כל המשאיות שיביאו חומרי בניה ב-15 השנים הבאות יעברו ליד בתיכם בכביש 39.
Avidan Lamdan
01:38:18
נמסר לנו שיש יועצת תחבורתית רצינית ביותר שניתן לפנות אליה, יש פרטים אצל אמיר זוהרֿ והיא גם ייעצה להתנגדויות אחרות משמעותיוצ ביורושלים בעלת נסיון רב
גלית נגה-בנאי
01:38:20
אולי כדאי לדבר ולערב את עו"ד אריה תוסיא כהן מכיוון שאם אני מבינה נכון, היער/פארק על שם אביו בפניה לכיוון בר גיורא גם יושפע מהתכנית
Noam
01:38:25
מדוע חניון חנה וסע חייב להיות ממוקם בצור הדסה?
דלית
01:38:34
שכונת הציפור היא הראשונה בשיווק המתוכנן - צפי של כ5 שנים
איתי
01:38:54
שלא יהיה מאוחר מדי...
Anita Guttel
01:38:56
מדוע כל הרכבים שנוסעים ל ומהמע"ר צריכים לעבור דרך צור הדסה? הרי המע"ר הוא בצד השני של כביש 375!
אילנה
01:39:06
כל הזמן דיברתם על מנהרה כשמעל יהיה פארק שמחבר
LIRAZ EREZ
01:39:15
מאחר והוא לתושבי הישוב מבחינת המשרד
Avidan Lamdan
01:39:17
דרוש גם יועץ אקוסטיקה ואין שם ניגודי ענינים
Yuval Harari
01:40:01
כאמור - תושבי הרחובות הסמוכים לכבישים 39 ו-375 ולכניסות מתארגנים להתנגדות משותפת ומיוצגת משפטית. הצטרפו אלינו - 0548193838
עודד אבישר
01:40:15
הובח שעם המקב"ת יסלל גם כביש 39
LIRAZ EREZ
01:40:18
בוודאי. למשרד השיכון יועץ וגם אנחנו נצטרך להביא משלנו לכשיובן כיצד הכביש יהא
דלית
01:40:19
אילנה - כשאמורים שיקוע - מתכוונים לכביש שיורד מתחת לנוף - ומעבר התושבים משני צידי היישוב יהיה עילי - זו הדרישה של היישוב
Noam
01:40:33
מה יקרה אם תתקבל ההתנגדות של מבוא ביתר לאסור כניסה למקב"ת ולמער על כביש הגישה ליישובם??
LIRAZ EREZ
01:40:34
עודד שאלתך לא ברורה
Jitzchak Alster
01:40:39
למה לא מנהרה
עמיר פינק
01:40:57
מה לגבי השער המערבי?
עמיר פינק
01:41:33
מדוע אתם לא משיבים לשאלות על הר כתרון?
עודד אבישר
01:41:55
הובטח שכשיוקם המקב"ת יסלל כביש 39 היכן הוא בתוכניות . כרגע זה נראה אסון תעבורתי מוחלט
Naama
01:42:14
אנא השיבו לשאלות בעניין הר כיתרון
סיון
01:42:21
תתייחסו בבקשה לחנה וסע
סיון
01:42:27
הפסקתם באמצע
Ben Galon
01:43:09
למה לא לוקחים יועצים מחו"ל?
Jitzchak Alster
01:43:46
זה דומה למה שמתוכנן לאיילון ?
Carlos Tapiero
01:43:57
אם יש מנהרה, וכל התנועה של רכבים שם... בשביל מה רמזורים??
Nissan
01:44:02
כל כך הרבה דיונים על המעבר מתחת ל375......
Anita Guttel
01:44:12
חוסכים על חשבוננו?
Noam
01:44:18
איך אתם מדמיינים יציאות וכניסות מהכביש המשוקע אם לא יהיה שם מחלף??
Ilan Berkovitz
01:44:55
כביש 375 זה מלחמה על אופי הישוב
Nissan
01:45:13
למה לא תכננו את המער שיהיה מדרום לישוב ולא מצפון ל375? כל הייתה נמנעת הבעיה
Carlos Tapiero
01:45:31
האם יש דוגמאות של ערים מחולקות על ידי כביש ראשי ?
Noam
01:45:44
מדוע להחליף ככרות שרק גמרו לבנות בצמתים מרומזרים שמאיטים את התנועה ומחמירים תאונות דרכים?
Uri Ramon
01:45:47
אפשר לראות שבמקומות עם אוכלוסייה חזקה, שם יש כבישים ומחלפים משוקעים. דוגמאות: מחלף כפר שמריהו, מחלף הכפר הירוק. בדרום תל אביב נתיבי אילון לא שוקעו, ונבנו רק קירות אקוסטיים.
Ilan B
01:46:20
למה ישמש חניון חנה וסע? יש תכנון לתחנת רכבת?
LIRAZ EREZ
01:46:22
הרעיון להאט את התנועה
Yair-K
01:46:22
אילן אתה צודק. הוא כל המהות ולא רק לאופי הישוב אלא גם על ערך הדירות שלנו שקנינו בישוב
עמיר פינק
01:46:26
מחכים לתשובה על כביש 375 בחלק שעובר בהר כתרון
סיון
01:46:42
למה לא נאבקים בזה??? בחנה וסע. זה ממש ליד בתים. רק מייצר עוד יותר כאוס תנועה בכניסה
יובל
01:46:54
גועל נפש. יהיה לנו קיר מול הפרצוף
שרון
01:47:11
חניון חנה וסע שהתחזוקה והחזקה שלו תיפול על התושבים והישוב אך השימוש יהיה לכל ישובי הסביבה
Naama
01:47:15
יועץ תנועה רציני: לירן יצחק 0502740999
Anita Guttel
01:47:18
ואם זה לא חניון גדול, למי הוא ישמש בדיוק?
עמיר פינק
01:47:22
מה קורה מערבית לשער המערבי?
סיון
01:47:28
למה אתם לא מתייחסים לאזור רחוב הורד וכל הכניסה המזרחית. עדיין מחכים לתשובה
עמיר פינק
01:47:36
ארבעה נתיבים?
Yuval Harari
01:47:36
כל תושבי המע"ר והמקב"ת שיצאו לירושלים יגיעו לכיכר ויסעו דרך שדרות הרי יהודה לכיכר המזרחית ומשם לכביש המנהרות. כל התחבורה הזו תעבור בתוך היישוב
אבי
01:47:36
נא להתייחס גם למעגל התנועה במערב ורחוב הערבה
Noam
01:47:40
מדוע לא להעביר את חנה וסע למשל, ליד מחסום ביתר, ולהגדיל את מספר מקומות החניה כך שיהיה אפקטיבי?
Ilan B
01:47:40
למה ישמש חניון חנה וסע? יש תכנון לתחנת רכבת?
איתי
01:47:51
למה הדברים מובאים לתושבים רק עכשיו? היה מתוכנן מפגש תושבים לפני שנה וחצי, מדוע לא התקיים? האם לא היה נכון לרתום ולעדכן את התושבים לפני שהתוכניות הללו כבר אושרו?
Jitzchak Alster
01:48:28
הבעיה של כביש 7 הוא בזה שהוא מרכז את כל התנועה בין שני חלקי היישוב
Hezy Luger
01:48:28
מה זה משנה עכשיו?
Jitzchak Alster
01:48:47
מבשרת היתה שני יישובים נפרדים אשר חוברו
איתי
01:48:54
כעת מבקשים את הצטרפות התושבים להתנגדויות כאשר דברים כבר סגורים, זה לא מאוחר מדי?
Yuval Harari
01:48:56
שימו לב - מי שיוצא מן המע"ר לכיכר אין לו שום סיבה לעלות בחזרה לכביש 375 והרמזורים. הוא יעבור בשדרות הרי יהודה ליציאה המזרחית והלאה לירושלים. מדובר בעשרת אלפים תושבים
סיון
01:48:59
אם החניון הוא קטן בשביל מה הוא טוב בכלל??? שיעבור למקום אחר
אבי
01:50:50
מער ומקבת
סיון
01:51:39
כולם ייסעו בשדרות הרי יהודה. למה שיעלו כדי לעמוד ברמזור. כאוס תחבורתי מוחלט
LIRAZ EREZ
01:52:03
לא מאוחר מדיי. אנחנו לפני הגשת התנגדויות
liat eliya mizrachi
01:52:38
צור הדסה תהפוך להיות פסגת זאבזה יהיה סיוט לצאת מהישובוסיוט לחזור הביתה בסוף היוםהישוב הפסטורלי שלנו אבוד
Hezy Luger
01:52:58
מה שהוא מתאר עכשיו זה קטסטרופה תעבורתית!!
Einat .
01:53:04
צור הדסה כבר פסגת זאב
עמיחי
01:53:40
הסבר חשוב על התנועה. יהיה ברדק. חצי ישוב יהפוך לצומת אלוף שדה...מאוד בעייתי
איתי
01:53:57
סיוט תעבורתי.
אבי
01:54:17
נא להתייחס גם למעגל התנועה במערב ורחוב הערבה
iPhone
01:54:28
נשמע נוראי! איך נאפשר לילדים ללכת לבד ולחצות כבישים כאלה?
Yuval Harari
01:55:24
האם יש קו אדום של המועצה? איפה המועצה במאבק הזה? האם אפשר לעצור כל תכנית עתידית עד שבעיית התחבורה הנוכחית תפתר?
Noam
01:55:37
הפתרון הפשוט לבלגן התנועה יכול להיות כניסה חדשה למע"ר ישירות מ- 375 בדרך הקצרה ביותרץ מדוע אופציה זו לא נשקלה??
סיון
01:55:40
תילחמו גם בחניון חנה וסע.
Anita Guttel
01:55:41
נהיה עדיין ישוב כפרי בהרי יהודה?
סיון
01:56:01
לאניטה- ממש לא
Yuval Harari
01:56:05
בדיוק בשביל זה יש לנו נציג במועצה - סגן המועצה. שלומי - אנחנו מצפים ממך לדאוג לנו בכל דרך אפשרית!!
Yair-K
01:56:14
לא מספיק שועד הישוב ועמותת תושבים יגישו התנגדות . צריך שכל תושב יגיש התנגדות. אנו כעמותה נשמח לסייע לכך. הנייד שלי הוא 0544554223 יאיר קמיסקי יו"ר העמותה
עמיחי
01:56:14
אין ספק שלאור העובדה כי הבניה זה מצב עובדתי לא בר שינוי, הרי יש שלא לאפשר אותה כל עוד יש כל כך הרבה בעיות
איתי
01:57:15
שלומי, האם אתה תמנע את הקמת הסיוט הזה?
Hezy Luger
01:57:23
שורה תחתונה. אופרטיבית. מה נדרש מאיתנו? מה אנחנו, התושבים , יכולים לעשות.?
nissim ezra
01:57:47
אולי פספסתי. דיברתם על נושא מוסדות חינוך והיעדר מקומות בגנים/בתי ספר וכו בהינתן הבנייה הזו?
Noam
01:57:55
לשלומי: האם המועצה מוכנה להצטרף להתנגדויות?
Yair-K
01:58:21
לחזי. תעבירו מידע לעוד אנשים וגם תתנגדו באופן אישי
Anita Guttel
01:58:25
שלומי, לא שיפור אלא שינוי!
iPhone
01:59:31
איך ואיפה אפשר להגיש התנגדות?
Yisrael S. Rappaport
01:59:39
תוכלו לשלוח קישור לכל המידע שוב בבקשה?
Noam
01:59:40
האם מהנדס המועצה לא יכול לתת חוות דעת תחבורתית?? כביש 38 היה מבצע גדול בהרבה דרך שטחי מועצה
LIRAZ EREZ
01:59:44
תכנית מע"ר צור הדסה 151-0605931תכנית מתאר צור הדסה 151-0305631http://mavat.moin.gov.il/mavatps/forms/sv3.aspx?tid=3
Anita Guttel
01:59:58
התצהירים לא מספיק ברורים בנוסחה תחבורה!!!
איתי
01:59:59
האם ההקלטה הזו תפורסם לתושבים? האם הוועד יוציא קול קורא להגשת התנגדויות תושבים?
סיון
02:01:00
לא התייחסתם לבתים ליד הכניסות המערביות והמזרחיות. בבקשה תתייחסו
Anita Guttel
02:01:40
ואין הרבה זמן! עד ה-20 לאוקטובר!
אבי
02:01:43
האם נוכל להופיע לפני הוועדה ?
Ruth Adler
02:01:51
איזה תצהיר?
iPhone
02:01:53
מתחננים שם גם שטחים ציבוריים? גני ילדים, פארקים, מתנס, בתי כנסת ספריה וכד?
יובל
02:02:36
מדהים שרק בונים בתים ובריכה שהובטחה לפני 10 שנים עדיין לא
Yair-K
02:03:32
לצערי הרב התוכניות לא מובנות לאנשים הרגילים צריך לתווך את המידע על ידי אנשים שמבינים
איתי
02:04:01
מה היחס בין המ"ר למגורים למ"ר למבני ציבןר/מסחר?
אבי
02:04:04
מחכים לבריכה כבר 22 שנים
Hanan Cohen
02:04:18
מי שצריך אימות תצהיר להתנגדות אני מוכן לאמת ללא תשלום
סיון
02:04:38
לא נראה שיש הרבה שטחים ירוקים
Einat .
02:04:55
כשתהיה סוף סוף בריכה, היא לא תוכל להכיל את כל התושבים
שמוליק בן שלמה
02:05:00
חנן תוכל לשלוח פרטי קשר?
Yair-K
02:05:11
חנה תשלחי לי בפרטי פרטי קשר אליך
Hanan Cohen
02:05:24
0542662239
Noam
02:05:36
ענר, לא נראה שהישגי העבר עוזרים לנו כרגע וכדאי להתרכז בבעיות שעומדות על הפרק!
עמיר פינק
02:05:58
תודה, חנן. כל הכבוד!
Shalom
02:06:12
ענר למה אתה חושב שאנחנו לא מצליחים לגייס הפעם יוצעים לנושא הזה ספציפית?
איתי
02:06:14
בהתחשב בפערים הקיימים ביישוב, האם ינתן להם מענה טרם התחלת הבנייה ?
Anita Guttel
02:06:46
אפשר לקבל תשובה: למי ישמש חניון חנה וסע עם 100 מקומות לאלפי תושבים + המגיעים מהדרום?
shalev horev
02:07:16
למי שיגיע ליער האנגלי לעבודה
shlomit reif
02:07:18
מה סדר הבניה של השכונות?
סיון
02:07:20
למה אתם לא מתייחסים לשאלות שהיו על החנה וסע????
Noam
02:07:38
ענר, אני מציע שתכינו שיעורי בית ותבואו אם תשובות מפורטות לשאלות שעלו כאן
סיון
02:07:41
וגם לשאלות על הבתים הבמוכים לכניבות ליישוב???
Einat .
02:07:47
כי הוא עסוק במחמאות עכשיו
איתי
02:08:14
יש המון שאלות... תנסו לענות.
iPhone
02:08:20
יש מקום לעוד בריכה? הבריכה המתוכננת כרגע לא תכיל את הישוב הנוכחי בטח לא אם מכפילים את הגודל
LIRAZ EREZ
02:08:32
סדר השכונות ב2 אחר כך מער ואחר כך מקבת
Uri Goldflam
02:08:33
תודה רבה. ברכות לעוסקים במלאכה.
אבי
02:08:38
שלומי הגענו יחד
ג'ניס
02:08:58
כביש כביש כביש כביש זו הסיבה שהביאה אותנו לכאן
Noam
02:10:22
הועד מבקש ממשרד הפנים להפוך למועצה מקומית והוא חייב להתמודד עם הבעיות הצפויות
איתי
02:10:36
שלומי, הבאתם יועצים, כוועד,לצורך ייצוג בוועדה הגאוגרפית. איפה היו היועצים הללו כשצריך אותם מול התוכניות הללו ?
Yair-K
02:10:56
האם המועצה תשקיע כסף למימון המומחים
Anita Guttel
02:11:04
שלומי, יש אולי הישגים, אבל מולם, כל כך הרבה בעיות!
Ariel Tishby
02:11:46
הצטרפתי באמצע:
איתי
02:11:51
יש כאן המון כסף שמונח על הכף לטובת מטה יהודה. למה שהם יעזרו לצור הדסה?
LIRAZ EREZ
02:12:05
היועץ שמלווה בתהליך מול הועדה הגאוגרפית הינו יועץ כלכלי אסטרטגי. יהיה בזום בשבוע הבא בנושא עצמאות צור הדסה
איתי
02:12:36
הכסף יעבור למטה יהודה. איזה אינטרס יש להם לעזור לשינוי התוכנית?
Nissan
02:12:40
השכונה הראשונה להיבנות היא סנסן ב2. קצת תיאור ואיך מתחברת לכביש יציאה?
Ariel Tishby
02:13:07
האם מישהו התייחס לעובדה שאנשים רצים והולכים בלילה בשולי כביש 375 - ללא מחזירי אור, בבגדים כהים, וללא הפרדה אונגדר ביטחון וזו סכנת נפשות!
Yuval Harari
02:13:09
מצטרפים להתנגדות המשותפת של תושבים הסמוכים לכבישים הבין-עירוניים? פנו אלי: 0548193838 יובל הררי
שרון
02:13:43
בתחילת השיחה אמרתם שלא יעבור את ה4 5 קומות לא מבין איך עכשיו נהיה שוב 6 7 קומות
עודד אבישר
02:13:48
למה 6-7 קומות. למה לא 5 כמן שאןשר עד כה
Ilan B
02:13:53
אפשר לקבל הסבר על מהות חניון חנה וסע?
Ilan Berkovitz
02:14:03
,תודות לועד, לדלית, לירז ולשלומי על פועלכם. חשוב להיות מוכנים עד ה20.10. גמר חתימה טובה ובהצלחה לכולנו
איתי
02:14:05
12 קומות זה לא יישוב כפרי. זאת שכונה בהרצליה.
Yair-K
02:14:21
כרגע משרד השיכון רוצה עד 12 קומות
סיון
02:14:55
מה יעיל בחניון של 100 מקומות????
איתי
02:14:58
12 קומות זה בניין שמכיל כמות משפחות כמו רחוב שלם.
Anita Guttel
02:15:24
למקם אותו ליד מחסום ביתר!
Einat .
02:15:28
לשמש את התלמידים?הרי המועצה לא תאשר יציאת תלמידים מכאן לירושלים
איתי
02:16:24
זה סיוט מוניציפלי. לא למדו לקחים מכל הערים שקידמו תמא 38, ובלמו ברגע שהבינו משמעויות?
Ben Galon
02:16:34
האם מתוכנן מערך הסעות המחבר למרכז התחבורה?
Einat .
02:16:40
מרוב דיבורים על הכביש - לא דובר על האוכלוסייה הצפויה במקב''ת. האם תהיה זו ביתר עילית 2?
Anita Guttel
02:17:14
כניסה ויציאת אחת לאלפי מכוניות כל יום!
Ilan B
02:17:21
בהמשך להסבר על חניון חנה וסע, מה התכנית לתחבורה הציבורית? יש עבודה מול משרד התחבורה להוספת קווים וכו...?
שרון
02:17:25
איך יראה ביטחון צור הדסה כשהיא אפשר לשלוט מסביב בכל הכניסות יציאות גדר הייקפית רציפה ועצם המעבר ממערב למזרח במרכז הישוב
shalev horev
02:17:35
לא עניתם על השאלות שנשלחו אליכם
עודד אבישר
02:17:44
לא עניתם על כביש 39
עמיחי
02:17:47
אופי האיכלוס במקבת לא קיבל מענה? והאם תהיה שם בניה נמוכה?
אבי
02:17:48
האם ניתן למנוע כניסה למער ולמקבת דרך צואר הדסה ?
עודד אבישר
02:17:51
ואיפה הוא משתלב
Rotem Shamosh
02:17:57
ענר/לירז - ראשית תודה על הסבלנות במענה ועל המידע המפורט! בקישור שנשלח אין פירוט לגבי הגשת התנגדות. האם ניתן לפרסם לאן לשלוח התנגדות?
Noam
02:18:03
לירז - לא עניתם על שום שאלה קונקרטית
אבי
02:18:07
לא עניתם על השאלות שנשלחו אליכם בזמן
shalev horev
02:18:07
בקשתם שישלחו לכם שאלות.. ולא עניתם עליהן
Tamar May
02:18:12
תודה רבה
Ilan B
02:18:35
בהמשך להסבר על חניון חנה וסע, מה התכנית לתחבורה הציבורית? יש עבודה מול משרד התחבורה להוספת קווים וכו...?
Yuval Harari
02:18:41
תודה רבה על המפגש ועל ההתגייסות המשותפת להתנגדות. בהצלה לכולנו
איתי
02:18:43
יש קובץ שאלות שנשלח אליכם. נשמח למענה בפרטי.
אבי
02:18:55
תודה רבה על ההשתדלות שנה טובה. אבי חן
iPhone
02:19:13
האם ניתן לפרסם לאן לשלוח התנגדות?
iPad van Jan (2)
02:19:19
מנהרה לאורך כל הישוב פותר הרבה בעיות.
עמיר פינק
02:19:55
איך יראה כביש 375 ממערב לשער המערבי? קירות אקוסטיים? 4 נתיבים?
shlomit reif
02:20:03
האם עדיין אפשר להגיש התנגדות לשכונה ב2?
Uri Goldflam
02:20:31
שוב תודה ולילה טוב
דלית
02:20:34
אנחנו נפרסם את המידע להגשת התנגדות על עמוד הועד
Rotem Shamosh
02:20:52
תודה דלית!
LIRAZ EREZ
02:20:54
איתי אני מחזיקה את כל השאלות שקיבלנו לא רואה את שמך. מוזמן לשלוח אליי לפרטי.
Noam
02:21:05
לא רק אנשי צור הדסה אמורים להשתמש בחנה וסע אלא כל מי שבא מהשפלה, ולכן צריך להזיז אותו להיכן שיש מקום לכך
Carlos Tapiero
02:21:06
בזמנו, הצענו יועצים - ללא תגובה מהמזכירות הקודמת. מי הפעם כן יתייחס לנושא?
LIRAZ EREZ
02:21:22
אפשר לפנות אליי/לדלית. תודה
דלית
02:21:41
קרלוס - אצור קשר
iPhone
02:21:49
החניון יהיה רק לתושבי צור הדסה?
Carlos Tapiero
02:21:51
OK
איתי
02:21:58
האם התוכניות ל ב2 הועברו לקבלת התייחסות והנחיות ממשרד הביטחון בנוגע למרכיבי הביטחון?
איתי
02:22:11
כדי שהטעויות בסנסן לא יחזרו
Ilan B
02:22:16
אם בעיית השבחים לא תיפתר , חניון חנה וסע יהפוך למגרשים לאיסוף שבחים
ה-iPad של ori
02:22:30
עדיף שאולים ו
עמיר פינק
02:22:40
איך יראה כביש 375 ממערב לשער המערבי לאורך הר כתרון? קירות אקוסטיים? 4 נתיבים?
איתי
02:23:01
זה מופיע בתוכניות?
ה-iPad של ori
02:23:43
חייב להעביר את חניון חנה וסע
איתי
02:25:04
שלומי איך זה עומד בניגוד לאינטרס של המועצה לקבל את התקציבים בגין הבנייה והרצון להיפטר מצור הדסה? מקרה הסנסן יחזור שוב?
איתי
02:25:17
הם באמת יעצרו את הבנייה?
Anita Guttel
02:26:45
שלומי, האם המועצה מגישה התנגדות לתוכנית מע"ר?
LIRAZ EREZ
02:27:17
כן
Pazit Schweid
02:27:44
מפגש חשוב וכמות המשתתפים הגדולה מראה שזה גם מעניין מאד את הציבור . ומראה שיש כאן תושבים אכפתיים שרוצים להבין מה יקרה בעתיד בישוב . מקווה שהמנהג הזה ימשיך . חתימה טובה
שרון
02:27:48
למועצה חש אינטרס מובהק לאכול את העוגה בשלמותה ולהנות מפרותיה ולהשאיר את המקום פצוע ומדמם
שרון
02:29:36
האם על הפרק איחוד סיפוח מבוא ביתר לצור הדסה
Anita Guttel
02:32:54
היום, במצב הקיים, אני ערה כל יום ב-5 בבוקר בגלל רעש המשאיות על הכביש!
עמיחי
02:33:38
האם מודעים כי בתוכנית מע"ר רשום כי מתוכנן 865 יח"ד +250 דיור מוגן?
Boaz Mizrachi
02:33:45
לקחו בחשבון את כמות הרכבים שיחלפו ביישוב שלא קשורות אליו ?
שרון
02:33:54
רבים אצלנו ערים מהמועזין הרבה ליפני
שרון
02:34:04
מואזין***
Boaz Mizrachi
02:35:17
הרי מהירות הנסיעה לא תמנע מיישובי הגוש או בית שמש לעבור פה
Yair-K
02:35:23
לבועז. הוויז ינווט חלק מהתנועה לתוך שדרות הרי יהודה.
Boaz Mizrachi
02:35:47
ברורהיישוב יהיה פקוק בטירוף
Boaz Mizrachi
02:36:32
מעניין לפי התוכניות כמה זמן יקח לצאת ממנו?
Ilan B
02:37:46
ניתן לקבל את המצגת?
אבי
02:39:03
גם יועצי התנועה הקודמים ליישוב היו בטח "בעליי שם" והתוצאות לפנינו ..
Rotem Shamosh
02:39:11
שלומי, דלית, ענר, לירז - תודה רבה על הזמן והקשב! מקווה שיימצא היועצ/ת במהרה ונצליח לתקן את הפגמים בתכנית. שנה טובה וחתימה טובה
שרון
02:40:14
תודה לכולם ....ומקווה שגזרה תומתק עד כמה שאפשר
Yair-K
02:40:30
כל הכבוד לתושבים שיזמו בקשה לדיון זה וכל הכבוד לוועד שהרים את הכפפה. הדיון רק מדגיש עד כמה התושבים צריכים להיות לא רק מיודעים אלא מעורבים
LIRAZ EREZ
02:41:10
בוודאי תופץ לכולם באמצעי המדיה של הועד
ניו המלך
02:42:06
האם יש דיון על שמירת אופי צור הדסה כיישוב חילוני?
Rotem Shamosh
02:42:28
מעורב אתה מתכוון..
Yuval Harari
02:42:49
תושבי הר כתרון - כולם ידאגו לנו, כפי שהבטיחו, אבל אנחנו צריכים במקביל לדאוג לעצמנו. הצטרפו אלינו. אנחנו צריכים אתכם כדי לחזק את ההתנגדות המאורגנת המשותפת. הזמן קצר!! פרטים אצלי: 0548193838 יובל הררי
Anita Guttel
02:44:04
מה שקריטי ביותר, זו בעית התחבורה. אני מציעה שתתמקדו בלמצוא פתרונות חלופיים בנושא הזה. אם לא, חיינו לא יהיו חיים.
Avidan Lamdan
02:45:12
המפגש היה חשוב כדי להבין שהוועד אכן מתכוון להגיש התנגדות מנומקת ורצינית לתוכנית. יועץ תחבורתי יכול להציע חלופות שיצמצמו את הפגיעה בתושבים, בכל ההיבטים - חשוב להזדרז ולטפל בזה כי אין הרבה זמן. כאמור יש יועצים טובים ורציניים שניתן להיעזר בהם, יש הליכי התנגדות רציניים ביותר כנגד תוכניות בירושלים ויועצים מגישים חוות דעת כנגד תוכניות . גם לא ברור למה אותם יועצים רציניים שנעזרתם בהם במסגרת הדיון על תוכנית המתאר לא יתנו חווד בתמיכה להתנגדות הוועד. יש גם היבטים אקוסטיים. בטוחה שהכל ידוע לענר וייעשה כל מאמץ לצרף להתנגדות המשפטית חווד מקצועית כי בלי זה הסיכוי לשנות את התוכנית לא גבוה. חשוב לקיים שיתוף פעולה עם התושבים כדי שההתנגדות תישא פרי. הרבה בהצלחה לכולנו
Anita Guttel
02:48:34
האם יש סיכוי לדחות את מועד הגשת ההתנגדויות?
Yair-K
02:50:04
דלית ולירז . אפשר לרכז את כל הצאטים ולעלותם לאתר?
Ilan B
02:50:38
ניתן לקבל את המצגת?
Anita Guttel
02:50:49
תודה על כל מאמציהם!שיהיה לנו בהצלחה.
סיון
02:51:04
שיהיה בהצלחה
איתי
02:51:08
תודה על העדכון. כן ירבו וגמר חתימה טובה
nissim ezra
02:51:19
היכן תפורסם ההקלטה?
Yisrael S. Rappaport
02:51:22
תודה רבה על העבודה הקשה!
LIRAZ EREZ
02:51:38
מצגת תפורסם באמצעי המדיה של הועד
Ilan B
02:51:50
תודה
Carlos Tapiero
02:52:02
הצטרפות רבה - בגלל הדאגה העמוקה שלנו בנושא
LIRAZ EREZ
02:52:28
מובן לחלוטין. אנחנו גם משקיעים בכך שעות רבות. ברור
nissim ezra
02:52:41
ההקלטה של הפגישה
Ilan B
02:52:42
שלומי לך תאכל ...😉
nissim ezra
02:52:47
היכן תפורסם?
LIRAZ EREZ
02:53:16
באמצעי המדיה של הישוב מייל פייסבוק ווטסאפ ישובי